fbpx

Sopimusehdot – Tuoriniemi.fi -verkkokaupan käyttäjäsopimus

Sopimuksen osapuolet

Tämä sopimus sisältää Tuoriniemi Dream Oy:n (Palveluntarjoaja) ylläpitämän tuoriniemi.fi -verkkopalvelun (Palvelu) käyttöä koskevat ehdot. Käyttäessään Palvelua, ostaessaan tuotteita Palvelusta tai rekisteröityessään Palveluun Käyttäjä hyväksyy tästä sopimuksesta ilmenevät ehdot ja sitoutuu noudattamaan näitä ehtoja.

Palvelun tarjoajan yhteystiedot:

Tuoriniemi Dream Oy

Frantsinkatu 2 C 17

20540 Turku

Y-tunnus: 152673-4

Käyttöoikeus

1.1. Palvelu on tarkoitettu yksityisille kuluttajille.

1.2. Myös yritykset voivat käyttää Palvelua. Kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

1.3. Palvelun sisällön kaikki oikeudet kuuluvat Palveluntarjoajalle.

Rekisteröityminen

2.1. Käyttäjä voi rekisteröityä Palvelun käyttäjäksi täyttämällä rekisteröitymislomakkeen ja valitsemalla itselleen käyttäjätunnuksen sekä salasanan. Käyttäjä voi tilata tuotteita myös rekisteröitymättä.

2.2. Tilaamalla tuotteita Käyttäjä vakuuttaa tutustuneensa näihin ehtoihin, hyväksyy ne ja sitoutuu noudattamaan niitä.

2.3. Rekisteröityminen on maksutonta.

Käyttäjän vastuut ja velvollisuudet

Käyttäjä vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä tilauksista. Käyttäjä on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

Henkilötietojen kerääminen ja käyttö

3.1. Palveluntarjoaja vastaa käyttäjän antamien tietojen asianmukaisesta käsittelystä ja käyttäjän yksityisyydensuojan säilymisestä. Käyttäjän antamat tiedot tallennetaan Palvelun tarjoajan asiakasrekisteriin. Tilauksen suorittamiseksi pakollisia tietoja ovat Käyttäjän etunimi, sukunimi, lähiosoite, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

3.2. Palveluntarjoaja ei luovuta keräämiään henkilötietoja ulkopuolisille tahoille.

3.3. Asiakasrekisterin tietoja voidaan käyttää sähköisessä suoramarkkinoinnissa vain, jos Käyttäjä on antanut tähän suostumuksensa.

3.4. Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden luovuttaa Käyttäjää koskevia tietoja viranomaisten käyttöön, mikäli Käyttäjä on toiminut lain ja hyvän tavan vastaisesti.

3.5. Käyttäjällä on oikeus tarkastaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä.

Tilaaminen

4.1. Palvelusta tilattaessa sitova kauppasopimus syntyy, kun Palveluntarjoaja lähettää Käyttäjälle tilausvahvistuksen, jossa tuotteen saatavuus ja toimitusaika vahvistetaan.

4.2. Palveluntarjoajalla on oikeus peruuttaa tilaus, tai toimittaa se vajaana, jos saldo- tai teknisiä virheitä ilmenee.

4.3. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta. Syynä voi olla esim. tekninen virhe palvelussa.

Tuotteiden hinnat

5.1. Tuotteen hinta on Palvelun sivulla kassan yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta lopullisten alennusten jälkeen.

5.2. Hintaan lisätään toimituskulut. Maksu on tilauskohtainen ellei toisin mainita. Kulloinenkin toimitusmaksu ilmenee Palvelussa ennen tilauksen suorittamista.

5.3. Palvelussa hinnat ja kuljetuskustannukset ilmoitetaan Käyttäjälle euroissa (EUR).

5.4. Myytäessä ja kuljetettaessa tuotteita EU-maihin ilmoitetut hinnat sisältävät Suomen lainsäädännön mukaisen arvonlisäveron.

6.1 Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitus

7.1. Palveluntarjoaja toimittaa myymänsä tuotteet Postin kautta, käyttäen SmartPost palvelua.

7.2. Kuljetuskustannukset lisätään tilauksen hintaan. Kunkin tilauksen kuljetuskustannukset ilmenevät Palvelun Ostoskori-osiossa.

7.3. Tuotteiden toimitusajat määräytyvät tuotekohtaisesti. Toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta ja lähetyksen määränpäästä. Voimassa olevat toimitustavat ilmenevät kulloinkin Palvelusta.

7.4. Palveluntarjoaja ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

7.5. Palveluntarjoaja varaa itselleen oikeuden toimittaa tilatut tuotteet eri lähetyksissä.

7.6. Mikäli lähetys on liian suuri Postin pakettiautomaattiin tai automaatti on täynnä, lähetys toimitetaan Postiin, joka on lähinnä automaattia.

7.7. Palveluntarjoaja vastaa tuotteen häviämisestä tai rikkoutumista kuljetuksen aikana.

7.8. Ilmainen toimitus postitoimipaikkaan tai pakettiautomaattiin tilauksille, jotka ylittävät 120 €.

Palautusoikeus

8.1. Kuluttajalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa ilmoittamalla siitä Palveluntarjoajalle neljäntoista (14) päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus ei koske tuotteita, joita on muunneltu Kuluttajan toiveiden mukaisesti.
 Jos tilaus palautetaan, ostaja vastaa palautuslähetyksen kustannuksista.

8.2. Palautuksen ehtona on, että:

  1. Tilaus on peruutettu myyntiehtojen mukaisesti ilmoittamalla siitä Palveluntarjoajalle viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta
  2. Tuote on käyttämätön
  3. Tuote on siinä kunnossa, jossa ostaja sen vastaanotti ja kaikki tuotteeseen kuuluvat osat ovat tallella ja
  4. Tuote on pakattu alkuperäiseen pakkaukseen.

8.3. Tuote tulee palauttaa välittömästi tilauksen peruuttamisen jälkeen.

8.4. Käyttäjä on vastuussa tuotteiden mahdollisesti vahingoittumisesta kuljetuksen aikana.

8.5. Kuluttajan toivomusten mukaisesti valmistettuja tilaustuotteita, ei voi palauttaa eikä vaihtaa sillä ne valmistetaan kunkin tilauksen saavuttua tilauksen mukaisesti. Ole hyvä ja ota yhteyttä markku.tuoriniemi@gmail.com mikäli sinulla on kysyttävää.

8.6. Mikäli Käyttäjä/Palvelun vastaanottaja mistä tahansa syystä kieltäytyy vastaanottamasta tilattuja tuotteita ja ne palautuvat Palveluntarjoajalle, kaikki palautumisesta aiheutuvat kustannukset tullaan vähentämään kokonaissummasta joka hyvitetään Käyttäjälle palautuneista tuotteista.

Muutokset palveluun ja tähän sopimukseen.

Palveluntarjoaja pidättää itselleen oikeuden tehdä milloin tahansa muutoksia Palveluun, ehtoihin ja tähän käyttäjäsopimukseen.

Kaupanpäälliset palautustilanteessa

Mikäli tilauksen yhteydessä on annettu kaupanpäällisiä, ja asiakas palauttaa virheettömiä tuotteita niin, että kaupanpäällisen alkuperäinen ehto (esimerkiksi tilauksen vähimmäissumma) ei palautuksen jälkeen enää toteudu, kaupanpäälliseksi saatu tuote on palautettava tuotteiden mukana. Jos kaupanpäällistä ei palauteta, sen hinta vähennetään palautettavasta summasta.

Ilmaista kaupanpäällistä ei hyvitetä rahaksi kaupanpäällistuotteen palauttamistapauksessa.

Riitojen ratkaisu

Kaikki tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvotteluteitse sopia, ratkaistaan Turun käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.

ASIAKASPALVELU

Asiakaspalvelumme tavoitat parhaiten sähköpostilla osoitteesta info(at)tuoriniemi.fi. Vastaamme kaikkiin sähköpostiviesteihin pääsääntöisesti yhden arkipäivän kuluessa. Kiireellisissä asioissa voit olla myös soittaa meille p. +358 44 0244111 (ark. 10-16).